Goodies for my skin

For et stykke tid siden fik jeg tilsendt lidt lækkerier fra Badeanstalten – og heriblandt var der en Ansigsskrub fra deres serie Gyldne Urter, som jeg nu har brugt i én uges tid (on/off), og jeg syntes den er rigtig lækker.

Den er lidt svær at få ud af glasset, men når først man har fået det ud og får det på huden dufter det dejligt frisk og når man har fået vasket det af – er huden rigtig lækker.

Men jeg syntes der manglede noget til bagefter, selvom huden føles fugtig nok efter skrubben – så manglede jeg noget, derfor tog jeg i Magasin i dag og købte lidt mere af serien, det blev til ansigtsolien, da jeg gerne ville prøve noget nyt istedet for creme, også tog jeg også kropsolien med i købet, da min vintertrætte hud trænger til lidt mere for tiden.

Glæder mig til at prøve det og håber det dufter lige så godt som ansigsskrubben.

Disse produkter er ikke de første jeg har fra Badeanstalten, jeg har også Bodybutter og Forfriskende Salve som jeg er meget glad for, især her i vinterperioden.

(facial and body products from Badeanstalten)

16 thoughts on “Goodies for my skin

  1. Ja det er en rigtig god ansigts scrub men jeg har valgt at bruge den på min egen måde.

    Jeg fugter kun huden meget lidt, så bruger jeg scrubben og dupper så med lidt vand igen og derefter tilsætter jeg 2-3 dråber olie som jeg massere godt ind sammen med scrubben, og så går jeg i seng, og skyller den af næsten morgen under bruseren og så er min hud bare for lækker

  2. det var så lidt 🙂 husk at den skal blive lotion hvid inden du tilsætter ansigtsolie. Jeg har prøvet med alle 3 ansigtsolier, men jeg syntes at Gyldne Urte Ansigtsolien virker bedst sammen med scrubben
    Og husk endelig halsen 🙂

  3. En god fugtighedscreme og bomuldshandsker er opskriften på bløde fine hænder. Smør et godt lag på hænderne og gå så seng med handskerne på. Håndcremen fra Elizabeth Arden er fantastisk selvom den lugter af en blanding af grantræ og gin (!!!).

  4. jeg kan rigtig godt li en håndpeeling og få fjernet alle de gamle døde hud celler fra mine hænder, og der kan jeg kun anbefale Alge Salt peeling fra DesignerMudder, som du enten kan på fugtig hud og så fjerne døde hud celler med det samme elller hvis du vil gå mere i dybden så påfører alge salten på begge hænder og trækker et par plastik handsker over og lade det side i 10-15 min og så udfører peeling bagefter og så syntes jeg faktisk at Badeanstaltens håndcreme er super for den tilfører både fedt og nærning til huden. Og så bruge jeg den Forfriskende Salve (også fra Badeanstalten) til mine neglebånde og huden om neglene så de ikke bliver tørre og trælse at se på.

  5. og er dine nelgebånd bare helt umulige kan du ta et lille finger bad i lidt vand tilsat et par dråber olien olie og et par dråber alm opvaske middel så kan neglebåndene hurtig masseres på plads

    • Hold op en masse herlige tips/fif du kommer med her, 1000 tak for det – altid rart med tilbagemeldinger fra en som ved hvad det drejer sig om 🙂

      Glæder mig straks til at gå igang med en forkælelsesdag af den helt store.

      Bruger selv Forfriskende Salve til læber, knoer og albuer.

  6. Det var så lidt 🙂 jeg har en lille wellness klinik så jeg er lidt vant til det med de gode hudpleje råd 🙂 og det er altid rart at dele med andre 🙂

Skriv et svar

