Stylesnob Shoes

Jeg behøver vist ikke fortælle så meget om Stylesnob – tror de fleste af jer allerede kender til mærket.

Stylesnob er et mærke jeg selv holder meget af og især deres ballerinaer er vidunderlige, så i dag da jeg kiggede efter nyt tørklæde (for også her er jeg tilhænger af Stylesnob, og har allerede et par stykker), faldt jeg over disse ballerinaer som jeg bestemt ikke havde noget imod var i min samling – fandt dem på www.luxgirl.dk som faktisk har tilbud på en god del fra Stylesnob.

Alle billeder er fra www.luxgirl.dk

Blive ikke overrasket hvis der inden weekenden er omme er et par ballerinaer på vej hjem til mig, skal bare lige bestemme for hvilket par det skal være : )

Der er også ét tørklæde som jeg er lidt lun på sammen med et par armbånd – hmmmmmm gid penge groede som ukrudt.

(I’ve seen me crush on stylesnob shoes)

 

6 thoughts on “Stylesnob Shoes

  1. Jeg kan vist erklære mig selv Stylesnob fan! Jeg har jo det øverste par og det nederste har jeg næsten lige modtaget med posten, dog med grå baggrund i stedet for den lyse. Og jeg kunne sagtens tilføje endnu flere Stylesnob sko til samlingen!!

Skriv et svar

