huile d’olive et vinaigrette

Jeg fik forvildet mig ind i et af de indkøbscentre der ligger i Nice, og øvers oppe fandt jeg en boligbutik som havde så mange skønne ting jeg godt ville have haft med hjem til Dk.

Men jeg holdte mig pænt tilbage og det eneste som kom med hjem var denne fine kurv – glæder mig til at tage den i brug.

Jeg købte også i et lokale supermarked olie og vinaigrette som skal fyldes i flaskerne (sikket et udvalg de havde, var meget svært at vælge hvilke der skulle med hjem)

Kan virkelig anbefale at man lige tager sig tid til at smutte ind i supermarked i byen, deres delikatesseafdelingen er en seværdighed sammen med deres vin-afdeling – hvorfor kan vi ikke lige finde ud af det herhjemme!

(I also buy a cute little spice basket, oli and vinaigrette while I was in nice)

Skriv et svar

