YapYap

Én ting som altid står på min ønskeliste er billeder fra YapYap, men har desværre ikke været heldig endnu at jeg kan kalde mig ejer af et YapYap billede.

Syntes de er helt fantastiske, bliver så glad af at kigge på dem, ret sikker på at sådan et billede ville gøre det super godt til min “nye” stue.

Her et lille udvalg af dem jeg gerne ville kalde mig ejermand af.

(ALLE billeder er fra YapYap´s hjemmeside)

Tag et kig på YapYap´s hjemmeside og se flere af de fantastiske billeder.

(Love YapYap – hope one day I can call myself a owner of one of them.)

2 thoughts on “YapYap

Skriv et svar

