Concert with Dreamhub in Vor Frue Kirke

Som tiden dog løber fra mig for tiden, så hvis I har nogen timer til overs så tager jeg glædelig imod 🙂

Men i går var jeg til en fantastisk koncert med Dreamhub, som jeg tidligere har fortalt om (læs HER) i Vor Frue Kirke – det kan virkelig anbefales. Virkelig en helt igennem smuk oplevelse også i smukke omgivelser.

Dreamhub stod og spiller fra prædikestolen, mens der køre små film i loftet af kirken og kirken kun var lyst op af starinlys.

(denne video, var fra da jeg oplevede Dreamhub sidste år).

Du kan opleve Dreamhub i Vor Frue Kirke på flg. dage:

– 26. juni fra kl. 20-23

– 24 juli fra kl. 20-23

– 28 august fra kl. 20-23

– 25 september fra kl. 20-23

– 30 oktober fra kl. 20-23

– 27 november fra kl. 20-23

(Yesterday I was the most amazing concert with Dreamhub in Vor Frue Kirke)

Skriv et svar

