Spartas Kvindeløb 2011

I dag deltog jeg i Spartas Kvindeløb 2011 som er på 10 km.

Jeg slog min personlige rekord som lå på 1.04.xx og holdt mig under den tid jeg havde sat som max. tid at løbe på – så jeg er meget godt tilfreds, og efter ca. 5 km løb jeg med en vabel (skåner jeg for billede)

De 10 km. løb jeg nemlig på 1.02.48.

Næste mål er Spartas Powerade København Halvmaraton d. 21. august i år.

Ruten

Man fik en goodiebag med løbetrøje og strømper.

Stemningsbillede lige inden starten

(Today I participated in Sparta Kvindeløb 2011 at 10 km and beat my own record)

 

2 thoughts on “Spartas Kvindeløb 2011

    • TAK 🙂

      Nu må vi se om jeg er lige så sej til august. Har lige fået billederne der blev taget af en til Kvindeløbet, og gisp man er ikke køn når man løber.

Skriv et svar

