Wing with detail

Og også lige inden jeg tog på ferie, var jeg på strøgtur med en veninde, og der kom vi forbi en lille biks som holdte lukkeudsalg, og vi gik derind, og der lå en fiiin ring som vi beggede havde kigge efter.

Da veninde var den heldige vinder sidst vi shoppede (vi har meget samme smag i smykker), var jeg den heldige vinder denne gang. 🙂

Dog er jeg meget i tvivl om den endelig passer mig – hva´ syntes I ?? (tag lige forbehold for mine renovering-af hus-negle, som ikke rigtig eksistere for tiden – og gode råd til stærke og lange negle modtages også).

(Another new ring for my collection, this from the Stars by P)

2 thoughts on “Wing with detail

  1. Jeg synes ringen er flot, måske er det fordi jeg har den selv 😉

    Vedr. negle, så kunne du måske prøve nogle af produkterne fra Herome? Jeg har endnu ikke prøvet dem selv, men overvejer det næste gang jeg rammer en periode med svage negle.

Skriv et svar

