Jo Wood Organics

I denne uge var jeg i min frokost forbi Magasin – og der så jeg et tilbud som jeg måtte kigge lidt nærmer på, tilbuddet var nemlig på Body Creme fra Jo Wood Organics – havde hørt lidt om mærket men tænkte at det var nu den skulle prøves når den var på tilbud.

Det som tiltaler mig ved dette mærke er at det er økologisk og helt uden kunstig farve eller parfume, animalske eller genmodificerede ingredienser, samt ingen petrokemikalier, mineralske olier, sulfater, parabener, talater, kemiske ingredienser, og hellere ingen vand. Selv emballage er genanvendeligt.

Alt dette lige noget for mig.

(du kan læse mere om Jo Wood som er gift med Ronnie Wood fra Rolling Stones HER)

 

(Body Cream by Jo Wood Organics which was purchased in Magasin, which is on sale)

Skriv et svar

