Amazing concert

I tirsdag var jeg til koncert med Grant Lee Buffalo i Vega, som er samlet efter pause på godt 13 år, og sikke da en feeeed koncert de gav.

Vi havde sat os på balkonen, da jeg jo er af mindre størrelse, og tit har lidt problemer med at se scenen, pga. jeg åbenbart har en tiltrækningskraft på høje mennesker som ofte stiller sig foran mig. Så denne gang havde jeg fuld udsyn til scenen under hele koncerten.

Opvarmningsbandet overraskede mig virkelig  – fortæller mere om det i et indlæg for sig.

De gav den fuld gas på scenen i næste 2 timer – og efter koncerten, kom de ned i forhallen og hilste på folk. Jeg var så heldig af få sagt Hello til både Grant Lee Phillips (forsanger) og Joey Peters (trommeslager), samt få deres autografer på min netop indkøbt band t-shirt.

Grant Lee Phillips

Joey Peters

Så kunne min tirsdag aften ikke blive bedre 😀

(fantastic concert with Grant Lee Buffalo in Vega – with 2 hours of music and autographs)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skriv et svar

