Radical Zoo

For et stykke tid siden kom jeg forbi butikken Radical Zoo som ligger på Elmegade 19 kld. i København N.

Butikken ser ikke ud af så meget udefra, men det var det som var i et af vinduerne som fangede mit blik, og derfor måtte jeg ned og se hvad de ellers havde at byde på.

Her faldt jeg med det samme for et par ringe (som også kom med hjem), og en grå skjorte som jeg helt sikkert må ønske mig i julegave – så håber jeg bare at de forsat har den til den tid.

En af de ringe som kom med hjem er denne sort/lilla ring som er i glas

Ringen fåes også i flere farver og jeg kan ikke huske den præcise ringe men det var noget med omkring 100 kr. stk.

Foruden butikkens udvalg af smykker, er butikken i det hele taget et besøg værd, de har en del lækkert tøj også.

(Visited recently shop Radical Zoo located at Elmegade, here I bought a nice glass ring, and still dream about a shirt from there.)

Skriv et svar

