Angel wash

Jeps jeg er en af de “heldige” med ekstremt fint og tyndt hår, som er umuligt at sætte og bare bliver helt ustyrlig elektrisk, hvis nogen siger hue, og filtre sig sammen for et godt ord.

Så da MyDeal.dk forleden havde et bevis til Nicehair.dk, greb jeg dankortet og købte en bevis for 150 kr. hvor jeg kunne købe for 300 kr.

I weekenden bestilte jeg så flg. 3 produkter hjem: angel wash shampoo og balsam fra Kevin Murphy og silkedråber fra Biosilk.

Så må vi se om det kan hjælpe mig, men at få styr på mit hår.

 

2 thoughts on “Angel wash

Skriv et svar

