Article in newspaper Jyllands Posten

Sidste uge blev jeg kontaktet af en journalist som gerne ville interviewe til Jyllands Posten – artiklen handlede om det ret så populære spil Wordfeud.

Det var en lidt anderledes måde at blive interviewet på, da det foregik over chatprogrammet der er i spillet, så samtidig med at jeg spillede mod journalisten så stillede hun mig spørgmål over chatten.

Artiklen var så i avisen sidste lørdag, og det var ikke nemt for mig at få fingerne i avisen, men journalisten var så sød at sende mig et eksemplar.

Troede det var en lille artikel men det viste sig at den fyldte ca. 1,5 side.

Hvis du har lyst til at spille mod mig så kan du finde mig under username: mette2308

(Last weekend I was in the newspaper Jyllands Posten, in an article about wordfeud.)

Skriv et svar

