Fashion show with Gestuz

I fredags var jeg til modeshow med Gestuz, havde fået invitation af RebekkaRebekka, hvis smykker var at finde på modellerne under showet.

Jeg var rigtig spændt på at skulle overvære showet, idet jeg syntes at Gestuz til tider laver noget som falder i min smag.

Desværre havde jeg ikke fået taget mit store kamera med, da jeg kom direkte fra arbejde, så derfor blev det ikke rigtig til nogen gode billeder (så har jeg lige som lært det til næste gang), også var jeg så fanget af at se hvad der skete at jeg rent faktisk glemte at jeg stod med et kamera i hånden.

Efter showet fik jeg hilst på RebekkaRebekka, og fik en god snak med hende om hendes kommende kollektion.

Men I kan da lige få dette billede, af den smukke Rådhushal inden det går løs.

Men jeg ved at Malsen og Guapízimo også var til stede, da jeg stod lige ved siden af de skønne damer, så mon ikke de har et par billeder eller to at kunne vise jer.

Jeg har lidt blandet følelser omkring showet, men der var da helt klart et par stykker tøj som jeg syntes var rigtig lækkert og flot. Især en lang kjole, en skjorte og en jakke så jeg mig pæn lun på. Helt sikkert noget jeg skal kigge efter når det kommer på gaden.

Men blev lidt skuffet over at det hele gik så hurtigt, at det var lidt svært at danne sig et ordenligt indtryk, også syntes jeg ikke de levede helt op til hvad de ellers har lavet af tidl. kollektioner.

Men har fundet denne video, som viser showet meget godt:  GESTUZ – AW12

 (Friday, I was at Gestuz fashion show)
3 thoughts on “Fashion show with Gestuz

  1. Ej nu får jeg helt dårlig samvittighed over at have stået lige ved siden af dig uden at hilse, men hvis jeg har set muggen ud, så prøvede jeg altså bare at koncentrere mig om at fange modellerne med mit kamera – de gik stærkt og stoppede desværre ikke op nede for enden 😉

    Jeg var ikke vildt imponeret over showet, der måtte fx godt have været endnu mere print når de nu er så gode til at lave det 🙂

  2. Det skal du ikke have, du kunne jo ikke vide at jeg vidste hvem du var 😉

    Jeg var også lidt skuffet over at de ikke stoppede op, så man bedre kunne de detaljerne. Men den lange kjole var super fin, samt “glimmer” jakken, men de levede slet ikke op til hvad jeg ellers har set fra dem.

    • Folk plejer ikke at vide hvem jeg er fordi jeg har været ret anonym længe og det bliver endnu værre når jeg siger mit eget navn, det er der jo kun få der kender 😉

      Jakken var helt sikkert også en favorit her, den fik jeg bare aldrig fotograferet ordentligt.

Skriv et svar

