Pumps with studs from Nelly Trend

Jeg hoppede på det tilbud som MyDeal havde forleden, hvor man for 100 kr. kunne købe for 300 kr. på Nelly.com, og efter at have kigget lidt på siden, faldt jeg over disse sko af mærke Nelly Trend. De hedder Low Forget Your Boyfriend, og findes også i en høj version med en hælhøjde på 14 cm. og i farverne rustrød, navy green, nude, blå/lilla. Dem jeg har valgt er med 10 cm og i sort.

Find dem HER.

De passer perfekt, og glæder mig til at have en anledning til at iføre mig dem.

Skriv et svar

