Eye De-Puffer

Jeg er stor fan af Kiehls produkter, og især deres øjencreme er jeg glad for.

En af farvoritterne er denne Facial Fuel Eye De-Puffer stick som hjælper mod træthed omkring øjnene. De-Puffer har en lækker kølende effekt når man smør den på, og indeholder koffein og forfriskende urteekstrakter.

De-puffer er lille af sin størrelse, men holder utrolig længe. Jeg bruger den om aften efter jeg har taget macaren af, og om morgnene efter badet. Den er perfekt at have med i tasken og et vidunder på en lang flyvetur.

Jeg har købt min i New York til ca. 18,50$, men ret sikker på at de også har den i Magasin.

2 thoughts on “Eye De-Puffer

Skriv et svar

