Trendy Living

I min søgen efter en Te fra By Nord, kom jeg forbi webshoppen www.trendyliving.dk, og må indrømme at den shop falder lige i min smag ang. boligtilbehør (som jeg jo elsker), og andre cool accessories.

Har desværre ikke lagt en ordre endnu, da jeg vil tjekke hele siden ud, for at se om der er andet end te der skal finde sin vej hjem til min adresse.

Ind til videre ville jeg bestemt ikke have noget imod at få disse ting med posten, og dette er bare et lille udpluk af det som jeg har set mig lun på, og det ser ud til at jeg har en svaghed for by Nord for tiden.

Skriv et svar

