Ny opbevaring til smykker

Dem som følger mig via instagram har i dag kunne se at jeg har gang i et lille DIY projekt, med en ny opbevaring til mine smykker (se billedet HER).

Jeg har i et godt stykke tid led efter en ny måde at opbevare mine ringe og øreringe på, da den tidligere måde jeg opbevarede på, var blevet uoverskuelig og min samling var vokset.

Derfor blev Den Blå Avis min redning, hvor jeg fandt en gammel sytrådskasse, og derefter gik jagten ind på velourskum, som er det som smykkeræsker når man køber smykker. Det var så ikke muligt for at at finde det uden det kostede en halv bondegård, jeg ville gerne have sort eller mørkegrå skumgummi, så jeg fandt noget skumgummi som Skumhuset var så søde at sende til mig.

Nu skal jeg bare have fundet en måde at opbevare mine armbånd på, gode ideer modtages gerne.

Her er det færdige resultat.

 

10 thoughts on “Ny opbevaring til smykker

    • Tak 🙂
      Er også selv ret tilfreds med samlingen, kunne dog godt finde et smykke eller to mere som ville gøre samlingen endnu mere fin 🙂 🙂

  1. Det er er bare super smukt😊👍 Har sendt dig en mail hvori jeg spørger om d evt. vil sælge det.

Skriv et svar

