Studded Ankel Boots

Da jeg var i Malmø var jeg i Zara og prøvede et par Studded Ankel Boots, men jeg var så meget i tvivl, at jeg lod dem stå pænt til en anden heldig som brugte str. 37.

Men jeg fortrød da jeg kom hjem, og til alt held, hvad jeg heldet med mig og de var forsat at finde på Zara webshop (og du kan faktisk forsat få fingerne i dem, lige HER ).

Jeg kunne hente dem i går i butikken på strøget, og jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg købte dem. De er alt for cool, og glæder mig til at det holder op med at regne og det bliver lidt mere ankel støvle vejr.

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Studded Ankel Boots

Skriv et svar

