Beautiful wine glasses

I torsdag var jeg atter engang i Malmø – de har altså bare lidt flere spændende boligbutikker ned i København pt. syntes jeg.

Men det var nu ikke der jeg fandt det bedste køb, det var i Åhlens, her fandt jeg nemlig disse smukke vinglas fra Sagaform. Jeg er så glad for dem, at jeg har bestilt lidt flere og også bestilt cocktailglas i samme serie (og endda billigere end hvad jeg har givet for dem i Malmø, via Frapp.dk).

Passer så godt til vores nye terrasse som vi lige er blevet færdige med at bygge, og så skal det gode vejr bare forsætte så man kan sidde derude og nippe til lidt kold drikke i disse smukke glas.

2 thoughts on “Beautiful wine glasses

Skriv et svar

