Oliver Cramer

Hmmm så fik jeg da lige øjnene op for et nyt mærke, et mærke som er lige mig, sort med twist af detaljer.

Mærket hedder Oliver Cramer, har aldrig rigtig lagt mærke til mærket før jeg kom ind på www.lagersalg.nu (en hjemmeside der bestemt godt kunne klare en omgang makeover, men den er alligevel et besøg værd) og så dette mærke.

Desværre er jeg en lille smule skuffet over olivercramer.coms webshop, som desværre ikke har så meget at byde på, men håber at der kommer mere, da jeg syntes detaljerne i deres tøj er meget lækkert.

Her har jeg fundet lidt som jeg ikke havde noget imod hang i mit klædeskab og ventede på at kunne iføre mig når den gravide mave forsvinder.

 

 

Skriv et svar

