Project4

For et par uger siden var jeg forbi min veninde og hendes butik (Niels&Klaus på Skt. Pederstræde), og vi havde begge en voldsom lyst til at shoppe og kigge på lækkert tøj og acc. Derfor anbefalede hun at vi tog et smut forbi butikken Project4 som ligger på Larsbjørnsstræde, det gjorde vi så.

Vi ankom 20 min. før lukketid, så vi følte os en lille smule stresset, men det var der ingen grund til for de havde ikke travlt med at få lukket, og vi kunne bare tage os god tid, og det gjorde vi så.

Klart en af de fedeste butikker jeg længe har været i i København, syntes det er lidt langt mellem de fede og unikke butikker i indre københavn.

De forhandler en stor del af mine yndlingsmærker som fx. 5preview, wildfox, Prime I am, Zoe Karssen, A question of, Forrest & Bob m.fl.

Var så heldig at få et gavekort til butikken af mine kollegaer på arbejdet, så jeg tog forbi i dag og besøgte butikken.

Project 4 ligger på adressen: Larsbjørnsstræde 19, st. tv. 

Det bliver en dyr fornøjelse at havde fundet denne butik. Men kan virkelig anbefale den.

One thought on “Project4

  1. Pingback: New Bag « Cph Live

Skriv et svar

