New Bag

Jeg var i lørdag forbi butikken Project 4 (som jeg fortalte om HER). Jeg havde et gavekort som brændte lidt i hænderne på mig for at blive brugt, og efter lidt tid i butikken vente jeg hele tiden tilbage til én bestemt ting, som ekspedienten også godt kunne se jeg kræsede om hele tiden.

Nemlig en taske fra 5Preview, og det var da også den som kom med mig hjem. Den er simpelhen så lækker i stoffet og er vild med de rå læderremme på tasken.

 

Kan anbefale at man Liker Project 4 facebook side, da de opdatere med nye varer, udsalg og andre gode ting fra butikken.

Skriv et svar

