Tula Coat

Måske det er fordi maven er vokset til gigantisk størrelse, og jeg kun har ca. 1 mdr. tilbage før jeg forhåbenligt kan komme tilbage i noget der ligner almindelig str. tøj, at jeg sådan hunger efter at købe tøj.

Jeg mangler ikke vinterfrakker, men derfor havde jeg bestemt ikke noget imod at have denne frakke klar til vinteren, syntes den er klassisk med et twist med at ærmerne er i et andet mønster/stof en selve frakken, kravens detaljer og de små læderstykker ved lommerne.

Også er den fra et af mine yndlingsmærker at tøj nemlig AllSaints.

 

Skriv et svar

