Bodega style

En af mine favorit boligbutikker er boconcept og især er jeg vild med anderledes accessories til boligen (må tage billeder til jer en dag, af de lidt skøre ting der er at finde i mit hjem).

Jævnligt kigger jeg boconcept igennem for at se hvad de har fået af spændende og sjove sager – og der faldt jeg over disse lysestager formet som billardkugler.

De ville seriøst være seje på sofabordet herhjemme. De koster 99,00 kr. stk. og fåes i farverne rød, sort, orange og lilla.

Tryk på billedet, det linker direkte til dem på boconcepts hjemmeside.

Skriv et svar

