NY sneakers

Dem som følger mig via instagram (@cphlive) har nok set mit billede af min elskede Keds sneakers.

De er bestemt ikke nye, men derimod 2,5 år gamle – mine elskede sneakers fra Keds, som jeg fik lavet da jeg var 3 mdr. i New York.

Det er mit eget foto fra Time Square by Night der er på stoffet på skoene (se org. billedet som er på min header på min New Yorker blog HER, og indlægget om skoene HER).

Er simpelhen så glad for disse sneakers, at jeg ikke er meget for at gå i dem, da jeg nødig vil slide alt for meget på dem, hvilket jo endelig er lidt dumt.

Ved faktisk ikke om det er muligt længere at designe sine egne sneakers med sit eget foto, men da jeg fik dem lavet, var det kun muligt at få dem tilsendt til en adresse i usa.

 

Skriv et svar

