Sleep under the stars

Jeg cyklede i går et smut ind til byen da jeg lige havde et par småting der skulle ordnes, og tog forbi butikken Project 4 da de havde fået lidt nyt wildfox hjem på hylderne, og som er limited, så der ville kun være få størrelser på hylderne.

Er fan af wildfox for deres blødhed i materialet, twist af tryk og bare at det hele er lidt mere skævt end meget andet. har da også lidt wildfox i klædeskabet som er købt i USA, hvor jeg syntes det er lidt nemmere at få fat i og udvalget er lidt større.

Men Project 4 har bestemt også et udvalg som kan bruges, og denne hoodie fangede mit øje med det samme, perfekt under min læderjakke og til at gemme sig godt væk i på en søndag.

Prisen er: 899,-

 

 

Skriv et svar

