Sunglasses

På ingen tid har jeg ødelagt 2 par solbriller – og selvfølgelig mine favoritter, og det ene par er købt i New York. Jeg kan ikke undvære solbriller, så derfor er jeg på udkig efter nogen nye.

Men jeg er mega kræsen hvad angår solbriller, og vil helst kunne prøve dem inden jeg køber. I min søgen efter forskellige modeller faldt jeg over hjemmesiden www.smartbuyglasses.dk som faktisk har et ret godt udvalg af forskellige modeller, dog får de ret blandet anmeldelser på trustpilot, men efter at have læst dem alle, ville jeg nu ikke være nervøs for at forsøge at bestille et par briller derfra, hvis altså jeg kunne bestemme mig for hvilken model det skulle være.

Har fundet et par solbriller, som jeg godt kunne være interesseret i.

2 thoughts on “Sunglasses

Skriv et svar

