Meow

Forleden dumpede der en fin kasse ind hos mig, og den indeholdte to ringe lavet af Nylon i 3D.

Den ene er disse total cutie katteøre i mørkelilla, jeg er vild med den. Den er super let og giver lige et lille twist til hverdagen.

Desværre er deres størrelser i den lille ende, så selvom jeg bestilte den i den størrelse jeg bruger på ringefingeren, så kan jeg pt. kun passe den på lillefingere (det kan dog måske også skyldes lidt hævede fingere pga. graviditeten). Men jeg syntes faktisk ikke det gør så meget, da jeg ikke har så mange ringe til lillefingeren.

Den anden ring jeg købte viser jeg jer i morgen.

Jeg har efterfølgende fundet sælgeren på etsy, selvom jeg købte dem via en anden shop. Sælgeren på etsy hedder: The Rogue And The Wolf, og det er bestemt ikke det sidste jeg ejer herfra, har allerede lidt mere som står på ønskelisten.

4 thoughts on “Meow

Skriv et svar

