Designers Remix – Previous Seasons

Jeg nåede desværre ikke at komme forbi Designers Remix lagersalg i sidste uge, hvilket jeg rigtig gerne ville have været.

Men så er det jo dejligt at se deres “lagersalgs-rester” på deres hjemmeside i disse dage. Her er et lille view af nogen af de ting jeg overvejer skal klikkes hjem til adressen her.

 
Cardiganen, som man ikke kan få for mange af, og denne har perfekte detaljer ved lommerne, som giver den et twist, som ingen af de andre i mit skab har.

Kjolen, jeg er bare generelt vild med deres print på deres kjoler, og syntes denne er super smuk.

T-shirten, ser bare tilpas løs og lækker ud.

Pullover – vil gå super godt til min skinny jeans og boots her til efteråret.

Skriv et svar

