Mustache friday

Tjek lige disse mustache krus og hatte som er sukkerskåle!

Syntes de er alt alt for coool og genialt at sukkererskålene passer på toppen af krusene. Man kan også få drikkeglas, espresso kopper med underkopper og shots glas, samt krus med butterfly.

Designeren er Peter Ibruegger fra England, så der kommer ikke told oven i hvis man bestiller. Det hele kan bestilles via Peters egen hjemmeside: www.peteribruegger.com. Overvejer selv at afgive en ordre på en af hattene, som jeg vil bruge til opbevaring af smykker.

Alle billeder kommer fra www.peteribruegger.com

5 thoughts on “Mustache friday

  1. Hvor er de altså bare fine! 🙂

    Jeg har lige nu min 2. advents konkurrence kørende, hvor du har mulighed for at vinde et rejsesæt med nogle af de lækre hårprodukter fra Moroccanoil. Lyder det ikke fristende? 🙂

  2. De er for seje de krus! Dem må jeg lige kiggende nærmere på.. elsker at udvide mit køkken med små sjove krus 🙂
    Når nu vi reklamerer for Give Aways – så har jeg også en lille en på min blog i dag, hvis du er interesseret.
    k.h. Signe /girlslovefood

Skriv et svar

