I’ve won a contest

dog desværre ikke til mig selv, men jeg har været så heldig at vinde et par super cool gummestøvler fra Ilse Jacobsen til min søn – dog kan han først passe dem om et godt stykke tid, men altså – jeg har tøj til han bliver 4 år, så et par gummestøvler i samlingen gør bestemt ikke noget.

Jeg deltog i konkurrence ovre hos MiniMalsen – og var så heldig at være den heldige vinder. Gid jeg selv kunne passe dem, de er nemlig med lækkert foer, og med den sne og slud der er for tiden, ville de jo være perfekte at rende rundt i.

 

DSC00605

I’ve been lucky enough to win a pair of cool boots for my son, wish I could fit them.

 

2 thoughts on “I’ve won a contest

Skriv et svar

