VeraMeat colletion

Hvis man har fulgt mig via bloggen, så kan man måske fornemme at jeg har en hvis passion for smykker og især ringe. Men desværre blev min samling på lidt over 100 ringe stjålet ifbm. et indbrud i november sidste år, så jeg er så småt ved at prøve at få genetableret en del af min samling, og tilføje lidt nyt.

Jeg har valgt denne gang at være lidt mere kritisk over hvad der skal være i min samling, også har jeg valgt at nogen af smykkerne i min tidligere samling, betød så meget for mig at jeg ville have dem igen.

Et af de mærker som jeg gerne ville have igen var VeraMeat – så da hun hørte om at min smykker fra hende var væk, tilbød hun at give mig lidt rabat, så jeg kunne få min samling genetablere.

Her er hvad der pt. er i min nye samling fra VeraMeat. (beklager billedespam, men hvert smykke fortjener sit eget billede pga. detaljerne)

DSC00624

DSC00625

DSC00626

DSC00627

DSC00628

DSC00629

DSC00630

DSC00632

 

DSC00634

DSC00633

Jeg er vild med hendes humor som afspejler sig i ringene, som fx. Dino eating fried chicken, Vampire Love, Two finger love, Smell my finger m.fl.

Giver hendes butik på east side Manhatten et besøg hvergang jeg er i byen.

3 thoughts on “VeraMeat colletion

  1. Pingback: 6.10 jewellery | Cph Live

Skriv et svar

