6.10 jewellery

Jeg er fan, stor fan af clamour4glamour smykkemærke 6.10 jewellery. Så da jeg skulle til at genetablere min smykkesamling (læs her om hvorfor), valgte jeg at få lidt herfra til samlingen. Det er dog sidenhen blevet til lidt mere en bare lidt.

Samlingen tæller nu hele 14 ringe og 1 sæt earcuffs – og jeg har lidt mere på ønskelisten, som fx. lyn-ring i sølv, én chain dimond ring mere og et af armbåndende, men noget af det må desværre vente lidt med at blive en del af min samling.

Som man kan se via instagram, så syntes jeg at 6.10 jewellery er nem at mixe sammen med mine øvrige smykker, og jeg glæder mig til at se hvordan nogle af smykkerne vil tage sig ud i guld, jeg kan nemlig sagtens se et mix på kryds og tværs med et par af de øvrige ringe fra 610 jewellery i sølv og mørk sølv.

Men her er min samling

DSC00636

DSC00638

DSC00645

DSC00644

DSC00641

DSC00642

DSC00643

DSC00640

DSC00639

DSC00646

 

Keep up the good work Camille.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “6.10 jewellery

Skriv et svar

