Gæst hos….

I dag er jeg gæsteblogger hos minimalsen – og det er jeg super stolt af. Jeg skriver om hvilken tøjstil jeg søger til min søn. Tøj med cool prints og rock n´roll vibes, som ikke var helt nemt opgave jeg satte mig selv ud i at finde.

Minimalsen er Marlenes (blogejer af malsen.dk) anden blog, hvor hun blogger om børnemode og børneliv, med sin egen søn som inspirationskilde.

Da jeg selv i oktober 2012 blev mor til en søn, er jeg en af hendes trofaste læser på minimalsen.dk

Men smut over og læst mit indlæg, og se et billede af min søn.

PrintScreen www.minimalsen.dk gæsteindlæg

 

 

2 thoughts on “Gæst hos….

Skriv et svar

