Se min kjole…..

Jeg skal til bryllup i New York inden længe, og vielsen skal foregår på Brooklyn Museum og derefter stor fest – det er et bryllup hvor der bestemt ikke bliver sparet på noget som helst.

Der er dresscode black tie til mænd og ellers Formal Attire – som jeg tolker som pæn lang kjole. Derfor gik jeg i panik (ejer nemlig kun min brudekjole som lang kjole), så jeg begyndte at søge på alle tænkelige webshops.

Jeg har endda købt en kjole på wackerhaus lagersalg i et letter panik øjeblik, den er så smuk, men den går vist ikke til sådan et bryllup (laver et andet indlæg om den, da jeg overvejer at sælge den).

Men så var det at jeg var så heldig at jeg fandt en Gestuz kjole – i det snit jeg gerne vil have den, men den type ryg jeg helst vil have på, også fik jeg den endda med 70% også lige én tilbage. Den er i 100% silke og så smuk, kommer slet ikke til sin ret p billedet.

Den skal lige have taget lidt af længden – men ellers passer den perfekt.

Så nu går jagten ind på smykker som passer til, og taske og sko har jeg allerede.

Skærmbillede 2013-05-06 kl. 15.09.12

 

DSC01281

 

Hvilke smykker ville du foreslå jeg havde på til denne kjole???

 

 

2 thoughts on “Se min kjole…..

  1. Pingback: Little black bag | Cph Live

  2. Pingback: Pernille Corydon jewellery | Cph Live

Skriv et svar

