Moonstruck ring

Da jeg fik mail fra marchemarche om at de havde et tilbud med Carré overvejede jeg om jeg skulle hoppe på tilbuddet, da jeg længe har set mig lidt lun på et par ringe derfra. Men så kom jeg fra det, lige indtil i dag, og da jeg så at der kun var 3 stk. tilbage, købte jeg et.

Smuttede forbi butikken på vej hjem fra arbejdet for at kigge på hvad de havde. Min tanke var at finde en ring som ville stå godt sammen med min vielsesring, og gerne lidt feminin i udseendet, da mange af mine ringe er lidt mere edgy og sjove.

Jeg tror jeg prøvede godt 10 forskellige ringe, før jeg fandt den jeg ville have, det ente ud med denne smukke ring i 23 karat forgyldt sterlingsølv sat med Rosa Kvarts.

Glæder mig sådan til mine hænder er solbrune, da jeg tror denne ring vil se endnu mere smuk ud.

DSC01341

DSC01343

(has purchased this beautiful ring with Rosa Quartz from Carré today)

2 thoughts on “Moonstruck ring

Skriv et svar

