Pernille Corydon jewellery

Som I har kunne læse HER, så har jeg været på udkig efter smykker til min Gestuz kjole, og har været så heldig at Pernille Corydon at donere lidt smykker som passer perfekt til kjolen.

Hvis du ikke allerede kender Pernille Corydons smykker, så vil jeg anbefale dig at kigge på dem, de er super smukke og med detaljer som gør dem spændende og med et twist der er lige mig. Rustikke og rå.

Jeg havde allerede én ring fra hendes Open Coin serie i guld, og har været forbi butikken Superlove – som er dem som jeg syntes har det bedste udvalg af Pernilles smykker, for at købe Open Coin i oxyderet Sterling sølv, og med hjem kom også en fin lille ring fra hendes nye serie.

Lover at vise jer smykkerne på, så I bedre kan se dem.

DSC01446

 

Tak til Pernille.

Skriv et svar

