Clutch from Moss Copenhagen

Jeg er vild med min “nye” clutch fra Moss Copenhagen, den har den perfekte størrelse, smuk farve og lækker i sin blødhed i ruskind. Hvorfor jeg skriver “ny” skyldes at det faktisk er min anden clutch i sammen størrelse og farve – men jeg var så uheldig at have en kat som var utilfreds med at vi har håndværkere, så han skulle lige afsætte sin duft på den, også var den ellers lige til at smide ud. Men så syntes min veninde at jeg skulle have den igen i tidl. fødselsdagsgave.

Modellen hedder Sia og min er en str. M og i farven bordeux og koster 250 kr. Den fåes også i str. S til 200 kr. og i begge størrelse findes den i farverne bordeux, sort, dark rose og taupe.

Jeg har valgt den i bordeux, da det vil være en fin kontrast til meget at mit sort/grå tøj.

Overvejer meget om jeg skal have en small i sort eller taupe.

DSC02184

 

DSC02186

 

Jeg er faktisk blevet lidt lun på lidt mere fra Moss Copenhagen, også er deres priser jo til at være med på.

Skriv et svar

