Kranz & Ziegler

Jeg er som bekendt altid på jagt efter nye ringe, og lige for tiden er det de små fine tynde ringe som hitter her hos mig. Går efter mærker og ringe som kan blandes med de øvrige jeg har derhjemme – tjek evt. min Instagram ud, hvor du næsten hverdag kan se hvordan jeg mixer mine ringe.

Et af de mærker som jeg syntes pt. har lidt at byde på, er Kranz & Ziegler, der er noget i enhver prisklasse , og som sagten ville kunne passe ind i min samling.

Her et lille udvalg af nogle smykker som jeg har kigget på og som står på min ønskeliste over smykker.

K-Z jewelery

 

Ring med ruder til yderste led / Ring med cirkel til yderste led / Ring med trekant / Mørk rå ring med sten til yderste led / Ring med sten til ydersted ledRing med små trekanter

 

Dette indlæg er af egen interesse, og ikke i samarbejder med butikken Kranz & Ziegler. 

Skriv et svar

