Birthday

Phyyy idag er det min fødselsdag idag – nu er jeg ikke den store fødselsdagsfan, så dagen skal ikke bruges til at blive fejret og pakke gaver op, den skal derimod bruges på at lave dessert til min mors runde fødselsdag som er i morgen.

Dog har jeg inviteret min bror, svigerinde og deres børn samt veninde og hendes kæreste til en lille hyggelig middag i aften.

Håber dog at vejret bliver godt, så I alle sammen kan nyde det og få en dejlig start på weekende.

fotoOvenstående billede er kulørte lamper til at dekorere teltet til min mors fødselsdag imorgen.

 

Skriv et svar

