Be&D Sneakers

Vi forsætter lidt endnu med sneakers, for ja jeg er en sneakers”pige” og da jeg i min søgen efter et par sorte sneakers (se mit forrige indlæg) kom forbi Be&Ds hjemmeside, måtte der straks et par sneakers mere på ønskelisten.

Dejligt twist af humor – lige mig.

Der er mange flere varianter end dem jeg lige har vist herunder, jeg kunne jo blive ved med at finde et par.

Præsentation1

Der er lige kommet et par herremodeller med på billedet (gid de dog havde størrelser der passede mig), samt et par gummistøvler, da de fortjener at blive vist.

Skriv et svar

