Rabens Saloner pants

Jeg drømmer om at gøre min hverdag en lille bitte smule sjovere med disse bukser fra Rabens Saloner. De ville være et godt twist til min ellers sorte og jeans-blå garderobe af bukser.

Jeg har desværre kun kunne finde dem hos webshoppen BA10 – som har dem hjemme i str. M & L – BA10 har været så søde at oplyse mig hvad målene for str. L er i, men det syntes jeg desværre ikke hjælper mig så meget med hvad str. M er. Så nu har jeg simpelhen skrevet til Rabens Saloner i håb om at de kan hjælpe mig.

Så X lige finger for at jeg får et brugbart svar fra Rabens Saloner, så disse bukser kan blive mine her til d. 1.

Også må jeg da også lige finde et par super cool sneakers eller støvler hertil. Skal bare lige undgå at det bliver for meget ridning over outfittet.

bukserBeklager det dårlige billede.

Dette indlæg er af egen interesse, og ikke i samarbejder med Rabens Saloner eller BA10 som du finder i indlægget.. 

 

Skriv et svar

