AMQ

ENDELIG fik jeg en Alexander McQueen Enameled skull ring, og istedet for at vælge en sikker sort eller hvid model i sølv, som jeg har kigget længe på, så valgte jeg en guld model med pale-pink farve.

Valget stod mellem denne i pale-pink og i pale-green – men valgte altså den pale-pink istedet.

Den er købt NAP, og jeg har stort set haft den på siden jeg fik den. Den er utrolig behagelig at have på, den virker blød i det (lyder underligt, men det er altså den følelse jeg har).

Desværre er farven svært at fange på billede.

 

Skriv et svar

