Gold & Silver at once

Jeg havde en samtale med en kollega i sidste, vedr. om man godt kan gå både med guld og sølvsmykker på samme tid. Min holdning var Ja det kan man godt, bare det er med måde, hvorimod min kollega syntes det var total bandelyst.

Fx. går jeg altid med min vielsesring i guld og på samme arm har jeg mit sølv skagens ur – men jeg går sommetider også med fx. mine to Maria Black monocle ring i guld og sølv på samme finger.

og for at I bedre kan danne jer et indtryk af hvordan jeg går med Maria Black ringene på samme tid

Jeg er ikke typen som kun går med guld eller kun går med sølv, jeg kan lide begge dele, fx. syntes jeg at der er smykker som er smukkest i guld og andre i sølv. Dog plasker jeg ikke mig selv til med det hele på én gang, men i små bidder.

Hvad syntes du – kan man gå med guld og sølv på samme tid??

2 thoughts on “Gold & Silver at once

Skriv en kommentar